Férfi parfüm márkák
Férfi parfüm márkák

A márkahűség egy olyan új szó, ami egy bizonyos gyártmányú illetve márkájú termékek preferenciáját jelenti. Ez a fajta elkötelezettség megfigyelhető a férfi parfüm márkák terén is. Léteznek tipikusan sportos férfiaknak gyártott termékek, amelyek a lendületességet sugallják, ilyen az Adidas vagy a Puma illatai. Azok, akik ezeket a ruházatokat hordják, nagyobb valószínűséggel a parfümválasztáskor, ezen termékeket vásárolják meg. Ezért a gyártó nemcsak egyetlen illattal készül elcsábítani a vásárlóit, hanem több típusú, mégis hasonló kicsengésű terméket gyártanak.

Az elegáns és megjelenésükre kiváltképpen figyelmes urak, inkább a nagynevű férfi parfüm márkák közül választanak, mint a Hugo Boss, Versace, Lacoste vagy a Giorgio Armani. A márkahűség náluk is jól megfigyelhető, mivel ha az egyik gyártótól találnak egy kedvenc illatot, akkor valószínűleg azon belül fognak kísérletezgetni és válogatni következő vásárlásuk alkalmával is. Jó ha tudatában van ennek a jelenségnek, mivel a kedvenc férfi parfüm márkák mellett, akarattal ösztönözheti magát arra, hogy néhanapján más gyártók illatait is kipróbálja.